CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 11, 2008

seloka aero 3

direka di kala bosan menjalani klas electronic. khas utk kawan2 ku budak2 klas ku. maaf bg sesiapa yg tersinggung. tiada name didedahkan atas hak2 keselematan tiap insan. here goes my boredom!

saya ade kawan
kawan saya serigala
die sgt gatal
saya benci dia
nama saya badak
saye benci serigala
serigala suka saya
saya tidak suka
kenapa saye tidak
sebab serigala gatal
saya ada kawan
cicak kawan saye
saya tikam belakang
tikam belakang cicak
sama dengan lalat
dia tikam juga
lalat sgt talam
talam byk muka
lalat kuat tdo
pegi kelas lambat
mmg macam lahanat
cicak ade kereta
baru ade kawan
kawan semua lelaki
konon semua skandal
cicak tidak hot
di hanya perasan
cicak juge suke
menyampuk cakap org
budget tahu semua
tp sebenarnye tidak
cicak suke buaya
tapi buaya tidak
buaya gunakan cicak
diekan ade kereta
vroom sane sini
he he he
lalat syg cicak
konon tidak tikam
jaga hati kawan
BLAH LA LU!

akan di sambung di lain mase
ketika akoo mencapai bosan lagi
-thanx-

0 comments: