CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 16, 2009

aku sedih

aku telah kembali setelah hampir seminggu meninggal kan dunia internet.
benda pertama di lakukan setelah kembali adalah
membuka lappy, connect internet, buka blog juliet tercinta.
lantas hati aku tersentuh.
aku sedih.
posting iera di blog nya tatkala aku tiada disisi.
hadoyai!
bagaimana susah nya si comelku keluar berjalan seorg diri.
jgn risau syg. aku tahu kau kuatkan?
tabah kan diri baik sayang?
maafkan daku salah silap aku.

sayang, aku sgt sygkan kamu.
jgn lah kamu tinggalkan daku.
sumpah aku cinta sgt terhadap diri kau.
tiada lagi ungkapan yg sesuai selain
aku cinta kau si comel.

lirik ini pasti akan aku sematkan di dalam hati oke iera
jgn bimbang sayang,
di mana kau berada,
dengan siapa kau bersama
kau tetap aku yg punya.
jgn bimbang oke sayang.
aku pasti kau yg punya!

0 comments: