CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 19, 2009

setelah sekian....

current radio ; ku mahu kau tahu - hujan

actually posting kali ini adalah setelah seminggu aku tidak berjumpa iera tercinta.
babi rindu gile lah syall!
cte die camnie.
aku kena blk kg, rabu smpi isnin, iera plak blk kg isnin smpi rabu. mmg cam syall lah kan.
so akhirnya td dpt berjumpa. :)))
plan kami, bank, gunting rambut dan mungkin one utama.
amik iera dan dengan senyuman manis nya aku bertanya, 'mana maw pigi?'
iera dgn selamber menjawab ENTAH. haha.
akhirnya kami mengkensel ke bank sbb iera malas, so kami cube ke tesco utk aku menggunting rambut di x-cut.
malang nye, di atas kebodohan bf iera nie, silap masuk jalan dan kami ke ou dulu.
berpusing dan berpusing di ou.
beli tkt wyg dan mari melihat 'race to witch mountain'
first tyme wei dpt twin seat. :p
so b4 muvie start pusing2 dulu.
pg mph ade dgr org ckp ' ekh nie iera EVOL tue ke?'
hahahahahaha. amek ko riuh satu kampung. aku blur la ta knal sesape.
pastue tgk wyg. abes wyg beli taco tao. owh lupe b4 dat iera pakse aku makan sumting.
taiwan snack ngan mee die ape ntah. to be honest iera, it doesnt taste dat bad, in fact it was quite gud.
then blk!! otw blk lalu topshop. nmpk ika. iera tego. aku pon cam hye hye bye bye jelah.
bukan aku baik sgt pon.
bla bla bla. anta iera blk. psttt guys, iera tdo comel gile weiiii!
fyi, iera tertdo dlm keta otw back, kesian die penat. gagahkan gak diri klua jumpe aku.
thanx syg. i love u.
so conclusion di sini. aku sgt happy today dpt jumpe iera.
owhhhh babyyyyyyyyyyyyy, i looooooooooooooooove uuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: